Első nap az iskolában

3.rész

Mint már mondtam találkoztam két kedves lánnyal akik segítettek eljutnom a teremig,ott pedig megláttam egy fiút.

-Szia az én nevem Matt Lanter.Téged hogy hívnak?-kérdezte.

-Szia az én nevem pedig Bony Collins.

Ekkor kezet fogtunk.

-Szia én Taylor vagyok.-tolakodott oda egy másik fiú.

-Bocsi a haveromért,néha kicsit túl buzgó.-sajnálkozott Matt.

S erre kitlátnak szemeim,a bátyám lépett be az ajtón.

-Bocsánat tanárnő,nem tudom,hogy jó helyre jöttem e.Ez a 12.-dik osztály?

-Sajnálom fiatal ember de az az osztály az iskola túlsó végében van-felelte Mrs.Bills.

-Jaj ne már ez még csak az első napom és máris elkések.-mondotta és elszaladt.

Na itt jön a képbe az öt szörnyeteg.

-Jaj atyám mekkora egy bunkó,még azt sem tudja merre van az osztálya!-mondta Jane a fővezér.Ő a legrosszabb mind közül.

-Héj,ne beszélj így róla!Ő a bátyám!

-Ó,a hugi védi meg a bátyt.Ilyet se láttam még.

-Háháhá.Jól mondod Jane.Hugi védi meg a bátyt.-mondta Alexis.Hát,ő annyira nem is gonosz csak egy kicsit agyatlan.

A sulinak pár perc múlva vége,nem volt a legrosszabb,de lehetett volna jobb is.S ekkor egy szőke hajú lány rohan felém.Elsőre fel sem ismerem de aztán meglátom,hogy Hannah az.

-Szia Bony,nincs kedve suli után együtt lógni velem és Elenával?

-Persze hogy van kedvem!

-Akkor háromra legyél a nem messzi parkban.-mondta és el is rohant.

Mikor oda mentem ők már ott vártak rám és Hannah valamit nagyon takargatott egy fán.

-Te meg mit rejtegetsz?-kérdeztem.

-Ebbe a fába régen belevéstük a barátságunk jelét és a kezdő betűinket.Mivel most már te is a barátunk vagy azt szeretnénk ha te is rávésnéd a monogramodat.-mondta Elena.

A vésés után régi-régi történeteket meséltünk,nevettünk,játszottunk,s rájöttem,hogy örök barátokat találtam.images_2.jpg