Érkezés

1.rész

Ma apa és anya elhatározta,hogy elköltözünk.Nem örültem,egyáltalán,de melyik tini örül egy költözésnek?! Itt vannak a barátaim,a sulim,a rokonaim,itt születtem,nem mehetünk el csak így.

-De hát anya,apa,mi lesz az itteni dolgokkal?-kérdeztem.

-Ne aggódj,majd lesznek ott is barátaid és egy új szép iskolád.-felelte anya.

-És a Nagyiék?-kérdeztem újra félelmemben-Őket csak nem hagy hatjuk így magukra.

-Itt van nekik Elis néni és Klark bácsi.-válaszolta apa-Nyugi minden rendben lesz,vigyáznak majd rájuk.

-Jól van,jól van-nyugodtam meg-de hova költözünk?

-Pirseba.-felelték egyszerre.

Én pedig csak meghökkent arccal néztem rájuk mert még soha nem hallottam ilyen városról.Ekkor a bátyám  is megjelent Steaven.Olyan volt mint egy holdkóros zombi. 

-Szia hugi,anya,apa.-és bement a fürdőszobába.

Még az nap meg kezdődött a pakolás.Mikor volt egy kis szabad időm utána néztem Pirsenek .Pirse egy Isten háta mögötti kisváros.

Holnap már össze voltunk pakolva útra készen.Az út hossza majdnem 4 hosszú-hosszú órás volt.De mikor megérkeztünk nem csalódtam.Szinte egy királyi palota lett az új házam.www.szephazak.jpg