Beköltözés

2.rész

Mikor ki szálltunk az autóból számomra nem az volt az első,hogy segítsek ki pakolni,hanem,hogy fel szaladjak és lefoglaljam a legszuperebb szobát.Szerencsére ez sikerült is.Mikor berendeztem tök szuperül nézett ki.

images.jpg

Nem sokkal később anya jött levizitelni.

-Nagyon szépen berendezted a szobád.-mondta-De ugye tudod,hogy holnap már iskolába kell menned a bátyáddal.

-Micsoda?-kérdeztem-Már holnap?De még nincsenek könyveim se füzeteim!

-Meg beszéltem az igazgató nővel,holnap majd oda adják a könyveket és első pár nap nem gond ha nincs füzeted.

-De...

-Semmi de...-szakított félbe-bármit mondasz akkor is iskolába kell menned és erről nem folytatok vitát.-és gyorsan kiment a szobából.

Szuper,mindenki ki fog nevetni,hogy ˝Nézd ott az új lány˝.Steaven viszont biztos gyorsan be illeszkedik.

Eljött a nagy nap,ma megyek először új iskolába.Amint beléptem a bátyám elköszönt s mire megfordultam el is tűnt mögülem.Ekkor úgy éreztem mintha mindenki engem nézett volna.De hirtelen megjelent két szép lány Hannah és Elena.

es.jpgimgres_3.jpg

-Szia,biztos te vagy az új lány.Én Hannah vagyok.Téged hohy hívnak?

-Az én nevem Bony.

-Szép neved van,én Elena vagyok.

-És megtudnátok mondani merre van Mrs.Bills terme?

-Hát persze.Menny végig ezen a folyosón és fordulj balra,ott az első ajtó.

-Köszi.

Mikor beléptem azon nyomban meg szólalt a csengő.A tanárnő már bent volt úgy hogy be is mutatott az osztálynak.

-Osztály,ő itt egy új diák a neve Bony Collins.

-Sziasztok-mondtam.

És ekkor meg láttam egy szívdöglesztő pasit,akibe azon nyomban bele habarodtam.

images_1.jpg